Snertwedstrijd 2019

Vrijdag, 11 oktober 2019

Verrassend droog en gezellig op de Snertwedstrijd van zaterdag 5 oktober 2019. Het was die week continue zeer nat weer maar op de dag van de wedstrijd was het mooi droog weer met af en toe een flauw zonnetje. Het was wel fris waardoor de vis zich bijna niet liet haken.

Vangst

De vangst was jammer genoeg niet best. Er waren 3 deelnemers met vis in het net. Daan Kievit wist de nummer 1 positie te veroveren met 4170 gram. De voorgaande weken werd er op dit wedstrijd parcour heel goed vis gevangen, maar door de snel dalende temperatuur was het aasgedrag van de vis compleet veranderd. Een volgende keer kan het weer compleet anders zijn. Dat maakt het vissen zo leuk.

Het vooruitzicht van een heerlijke kop warme snert vergoedde veel. En dat bleek te kloppen. De snert was echt top. Heerlijk klaargemaakt door Adrie Dorst en Arie de Rooij. Complimenten! De organisatie had gezorgd dat er voor iedereen een prijs was. Prima geregeld!

Wedstrijd Uitslag

Ook de prijs voor de grootste vis van het seizoen werd uitgereikt. Deze werd tevens door Daan Kievit gewonnen. Een brasem van 57 cm.

1e
Daan Kievit
 4170  gram
 2e
Jaap Kwakernaat
 2330  gram
 3e
Hans Risseeuw
 720  gram
Jan Wols
Lloyd Tjin A Kiem
Robert Barendrecht
Herman Visser
Arie Vat
 0  gram

Het jaar vliegt voorbij en het was helaas weer de laatste wedstrijd van het seizoen 2019. Wij als wedstrijdcommissie willen alle vrijwilligers en deelnemers hartelijk bedanken voor hun inzet van het afgelopen jaar!

Hopelijk tot ziens in het volgend jaar!

Met vriendelijke groet,
Wedstrijdcommissie
Jaap Kwakernaat & Jan Wols

Copyright © 2019 HSV Binnenmaas Alle rechten voorbehouden.