Algemene Leden Vergadering 2020

publicatiedatum: Maandag 23 maart 2020 van 19:30 tot 22:00

Het bestuur van de hengelsportvereniging Binnenmaas nodigt u uit voor de jaarlijkse algemene ledenvergadering 2020. De vergadering zal worden gehouden op maandag 23 maart 2020 in ons clubgebouw aan de Nieuwstraat 34 te Westmaas.

Openingswedstrijd 2020

publicatiedatum: Zaterdag 2 mei 2020 van 07:45 tot 12:00

Het begin van het wedstrijdseizoen!! Eindelijk weer lekker met de boot de Binnenmaas op. En lekker genieten van moeder natuur. En hopen dat de vissen weer willen bijten en gevangen willen worden. Dit is een wedstrijd zonder inleggeld er is maar één winnaar en die mag dan ook de trofee mee naar huis nemen.

Nationale Hengeldag 2020

publicatiedatum: Zaterdag 30 mei 2020 van 07:30 tot 12:00

Op zaterdag 30 mei 2020 is het "Nationale Hengeldag". Dit is een landelijke, door Sport Visserij Nederland georganiseerde dag met als doel iedereen kennis te laten maken met de hengelsport. Op deze zaterdag organiseert HSV Binnenmaas een individuele viswedstrijd i.v.m. de Nationale Hengeldag. Deelname aan deze wedstrijd is geheel gratis. Voor de dag winnaar staat er een beker klaar. Deze viswedstrijd wordt gevist vanuit bootjes. Indien U zich opgeeft, maar geen boot heeft, kunnen we altijd kijken of U met één van onze leden in de boot mee kunt.

Theo de Groot Bokaal 2020

publicatiedatum: Zaterdag 20 juni 2020 van 07:00 tot 15:00

Op 20 juni is het weer zo ver de strijd om de Theo de Groot bokaal. Wat is er nu leuker om met een dobbertje te vissen vroeger zijn we allemaal zo begonnen met een klein bamboe hengeltje Op kleine voorntjes vissen. Je mag zelf bepalen wat voor hengel je neemt als er maar met een dobber gevist word.