Het laatste verenigingsnieuws

Op zaterdag 26 mei is het weer Nationale Hengeldag

publicatiedatum: Zondag, 20 mei 2018

Dit is echt een dag om de hengelsport te beleven waarvoor het bedoeld is puur genieten van het vissen zelf en van de natuur er rondom heen. Dit is daarom ook een wedstrijd zonder inleggeld en de winnaar mag de trofee mee naar huis nemen. De loting voor de visplaatsen vindt plaats om 07:45 uur in ons clubgebouw aan onze haven in Westmaas.

Zaterdag 19 Mei - mogen géén boten op het terrein liggen

publicatiedatum: Zaterdag, 19 mei 2018

Vanaf de derde zaterdag in mei, zaterdag 19 mei,mogen er géén boten meer op de wal aanwezig zijn. Havenmeester Westmaas

Uitslagen van de 1e & 2e woensdagavond wedstrijden

publicatiedatum: Donderdag, 17 mei 2018

De uitslagen van de 1e & 2e woensdagavond wedstrijden.

Uitslagen Openingswedstrijden 2018

publicatiedatum: Zaterdag, 5 mei 2018

Op zaterdag 5 mei is de openingswedstrijd voor het witvis 2018 seizoen gestart. Er is voor 24.260 gram gevangen. De winnaar Daan Kievit, totaal gewicht van ruim 16.800 gram gevangen.

Gesloten tijden: zo zit het!

publicatiedatum: Donderdag, 29 maart 2018

De gesloten tijden voor aas- en vissoorten roepen ieder voorjaar weer vragen op bij sportvissers. Zeker omdat de gesloten tijd voor snoek eerder ingaat dan die voor het vissen met kunstaas, een stukje vis of een dood visje.

Welkom

HSV Binnenmaas is een hengelsportvereniging die is ontstaan uit een fusie tussen de hengelsportverenigingen uit Westmaas, Maasdam en Puttershoek. Het grootste viswater van onze vereniging is de Binnenbedijkte Maas, ook wel Binnenmaas genoemd.