VISpas 2018

2017 zit er nog niet helemaal op, maar de eerste 300.000 VISpassen 2018 zijn het land al in naar de verenigingen. In totaal worden deze maand bijna een half miljoen VISpassen verstuurd. De komende weken zullen ze bij de meeste sportvissers op de mat vallen. VISpas 2018 is vanaf nu ook online te bestellen!

Vanaf vandaag kun je de (JeugdVISpas 2018 online bestellen via onze website. Uiteraard kun je ook gewoon terecht bij je lokale hengelsportwinkel.
Ga naar of klik hier op Service / VISpas Aanvraag.

Indien u het lidmaatschap wilt beëindigen, dient u dit vóór 1 oktober kenbaar te maken via onze website. Dit kan u online via onze website doen Service / VISpas Opzeggen

VISplanner

Geen boekje meer: gebruik de VISplanner op je telefoon!

Sinds 2015 is de VISplanner – in combinatie met de VISpas – wettelijk geldig als toestemming om te mogen vissen in de wateren die in de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren staan. Het ‘dikke’ boekje hoeft dus niet meer mee naar de waterkant. De VISplanner heb je op je smartphone altijd bij de hand, is veel gebruiksvriendelijker, altijd actueel en je spaart het milieu ook nog eens.

Boekje

Toch een boekje ontvangen?

In 2016 heeft iedereen net als vorige jaren 'gewoon' de Gezamenlijke lijst van Nederlandse viswateren bij de VISpas ontvangen. Deze is geldig in 2016, 2017 en 2018. Vanaf 2017 zullen leden de lijst niet meer standaard ontvangen. Deze is wel online te bestellen. Indien je toch een papieren lijst wilt ontvangen.

Vragen over de VISpas?

Bekijk dan eens onze Veel gestelde vragen