Karpercommissie

Sinds augustus 2016 is binnen onze vereniging weer een Karpercommissie actief: Karpercommissie Binnenmaas. Ze gaan zich in de toekomst sterk maken voor alle karper gerelateerde zaken binnen onze viswateren. En meer willen weten over de gang van zaken binnen de HSV Binnenmaas.
Ook gaan ze de jeugd terug proberen te halen naar het water.
Zo zijn er bijeenkomst avonden die 1 x per maand worden georganiseerd die in het teken staan van het karpervissen.

Wij zijn een groep fanatieke karpervissers die ons in de toekomst sterk gaan maken voor alle karper gerelateerde zaken. Ook willen wij de jeugd terug proberen te halen naar het water. Wij zijn sinds de start van de commissie druk in de weer geweest met het realiseren van uitzettingen. Alsmede de jeugd en meer kantstekken. Dit doen we voor de vissers van de Binnenmaas zodat er in de toekomst nog steeds gevist kan worden. Hieronder ziet u raadsleden die in de commissie zitten.

Karperscommissie

Op de foto van links naar recht: Marcel Kloos, Vincent Westdijk, Frank van der Weijden

Wij merken de laatste jaren dat de visserij erg aan het veranderen is. Er is veel onduidelijkheid over de gang van zaken. Daarom is er 1 x per maand een commissie avond. Helaas merken wij dat er een groot deel karpervissers dit nog niet weten of er géén interesse in hebben. Maar toch willen wij jullie via deze weg uitnodigen om een keer een avond bij te wonen zodat jullie ook begrijpen wat wij eraan doen en zodat als jullie punten die ook kunnen aan kaarten. > Ga naar Programma

Karpercommissie Binnenmaas heeft ook een eigen Facebook pagina!

Dus kom gerust eens langs !

Voor meer informatie over het programma overzicht van de karpervissers, ga naar Programma.