Gebouw

Het clubgebouw van HSV Binnenmaas is gelegen aan de Binnenmaas te Westmaas (Hoeksche Waard) en biedt lokaal hengelsport faciliteiten voor sportvissers.

Nieuwstraat 34 | 3273 AR | Westmaas

Onze hengelsportvereniging is een gezellige club waar fanatiek wordt gevist. Daarbij beschikken we over een zeer actieve karpercommissie die regelmatige lezingen organiseren en voor vliegvissers hebben we vliegbind avonden en werpcursus van niemand minder dan de professionele instructeurs van Modern Flycasting o.a. van Bas de Bruin. Bas de Bruin is gecertificeerde Master flycasting instructeur van de European Fly Fishing Association (EFFA) en gecertificeerde vliegvisgidsen van de Hedmark University (No). Hij heeft jarenlange ervaring in het vliegvissen en het geven van vliegviscursussen.

Heeft u een vraag? Via het contactformulier kunt u een bericht achterlaten. We nemen graag later contact met u op.

Aanlegsteigers

Vissteiger Binnenmaas

Omdat de Binnenmaas uitermate geschikt is om vanuit de boot te bevissen beschikt hengelsportvereniging Binnenmaas over twee aanlegplaatsen voor visboten en wel in Maasdam een aanleghaven en een visbootsteiger te Westmaas. In maart 2014 is een start gemaakt met aanleggen van een drijvende kunststof aanlegsteiger en vaste wal steiger aan de Binnenmaas bij het clubgebouw hengelsportvereniging Binnenmaas.