VISpas 2017

VISpas 2017 is vanaf nu ook online te bestellen, wie onze website!

Vanaf vandaag kun je online via onze hengelsportvereniging http://www.mijnvispas.nl/?hsvid=660 en zo'n 345 websites van hengelsportverenigingen de VISpas 2017 bestellen.
Uiteraard kun je ook gewoon terecht bij een van onze lokale Verkoopwinkel.

Wij adviseren sportvissers, voor een tijdige ontvangst van de VISpas, om een automatische incasso af te geven aan de vereniging. Mocht je de VISpas desondanks niet op tijd ontvangen, neem dan contact op met de hengelsportvereniging via het contactformulier. Vermeld wel je lidmaatschapnummer!  Contactformulier

In verband met de storneringsperiode is het geld bij iedereen die een machtiging heeft afgegeven, eind oktober al afgeschreven. Zij zullen vóór 1 januari de VISpas 2017 in huis hebben. Voor de sportvissers die omstreeks 18 november 2016 de acceptgiro per post ontvingen, geldt dat uiterlijk 2 december 2016 betaald moet zijn, om de documenten tijdig in huis te krijgen.

VISplanner

Geen boekje meer: gebruik de VISplanner op je telefoon!

Sinds 2015 is de VISplanner – in combinatie met de VISpas – wettelijk geldig als toestemming om te mogen vissen in de wateren die in de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren staan. Het ‘dikke’ boekje hoeft dus niet meer mee naar de waterkant. De VISplanner heb je op je smartphone altijd bij de hand, is veel gebruiksvriendelijker, altijd actueel en je spaart het milieu ook nog eens.

Boekje

Toch een boekje ontvangen?

In 2016 heeft iedereen net als vorige jaren 'gewoon' de Gezamenlijke lijst van Nederlandse viswateren bij de VISpas ontvangen. Deze is geldig in 2016, 2017 en 2018. Vanaf 2017 zullen leden de lijst niet meer standaard ontvangen. Deze is wel online te bestellen. Indien je toch een papieren lijst wilt ontvangen.

Vragen over de VISpas?

Bekijk dan eens onze Veel gestelde vragen