Ik word lid!

Als lid van HSV Binnenmaas is het toegestaan te vissen in de gehele Hoekse Waard, met uitzondering van de wateren welke zijn uitgesloten door de overige verenigingen binnen de hoeksche waard.
a naar pagina Vis & Water v
oor de overzicht van de gebieden waar HSV Binnenmaas huurder is van het schubvisrecht en de bijhorende beperkingen en
over de uitsluitingen en beperkingen per vereniging en de kaart van de gehuurde wateren.

Ik wil het lidmaatschap aanvragen. Als u lid wilt worden van onze hengelsportvereniging dient u een VISpas (tevens bewijs van lidmaatschap hengelsportvereniging Binnenmaas) via de website aan te vragen. Tevens ontvang je hierbij onze jaarvergunning. Met deze documenten mag je in de Binnenmaas vissen en heb je hiervoor géén andere papieren nodig. Tevens mag je als lid van onze vereniging onder de gestelde voorwaarden in de jaarvergunning nachtvissen op de Binnenmaas.

U kunt uw VISpas online aanvragen via onze website. Klik hieronder op de button "VISpas Aanvraag".

Verkooppunten

U kunt ook nog via onze voorverkoper uw Voorlopig Bewijs van Lidmaatschap kopen. Ga dan naar één van onze verkooppunten.

Dierenspeciaalzaak
       Wout van der Slik