Je wilt gaan vissen, leuk!

Goed plan, maar vergeet je vergunning niet mee te nemen! Hieronder lees je wat je nodig hebt en hoe je 'm kunt bestellen. Klik op de juiste knop:

Ik was op 1 januari dit jaar 13 jaar of jonger

• Ik vis alleen met iemand mee die wel een VISpas heeft, en doe dat met maximaal één hengel.

Goed nieuws! jij hebt dit jaar géén eigen document nodig. Veel plezier aan de waterkant!

• Ik vis ook wel eens met anderen of alleen of met meer dan één hengel.

Jij hebt de JeugdVISpas nodig. Deze is vaak een stuk goedkoper dan de VISpas. Deze krijg je automatisch als je lid wordt van onze hengelsportvereniging. Bestel de JeugdVISpas direct eenvoudig online en je kunt meteen naar de waterkant! Of koop 'm bij een van onze verkooppunten.

• Jeugdvergunning: iets voor jou?

Let op: het jeugdvergunning is gratis, maar mag je op een beperkt aantal wateren in de buurt met maximaal één hengel en niet op roofvis vissen. Misschien iets voor jou?

Ik was op 1 januari dit jaar 14 jaar of ouder

Als je op 1 januari van dit jaar 14 jaar of ouder was, dan heb je dit jaar een VISpas nodig. Hiermee mag je in ongeveer 90% van het water in Nederland vissen en het is meteen het bewijs van lidmaatschap van onze vereniging. Bestel de VISpas direct online, hiermee kun je meteen naar de waterkant! Of koop 'm bij een van onze verkooppunten