Wijzigingen per 1-1-2018

Mededelingen vanuit het bestuur voor wijzigingen per 1-1-2018

Contributie 2018

Het bestuur heeft in de jaarvergadering een voorstel gedaan om vanwege tekorten vanaf 1-1-2018 de contributie met € 3,00 te verhogen. Dit voorstel is zonder bezwaren aangenomen.

Daarnaast heeft het bestuur besloten om, te stimuleren dat de jeugd weer gaat vissen en ook weer lid wordt van onze vereniging het jeugdlidmaatschap vanaf 1-1-2018 gratis te maken. Dat wil zeggen dat het jeugdlidmaatschap (tot 14 jaar) gratis is, het jeugdlid betaald alleen de JeugdVISpas van € 7,00 indien deze gewenst is. Ook met dit voorstel is de jaarvergadering akkoord gegaan.

Subsidie van de commissies

Ook in de jaarvergadering is vastgesteld de subsidie voor de commissies (wedstrijdcommissies, vliegviscommissie, karpercommissie en indien weer actief de Jeugdcommissie) op € 200,00 per commissie per jaar in te stellen (vanaf 1-1-2018). Dit geldt tot het deelnemers aantal van 10 personen. Is de groep groter dan 10 personen is op aanvraag een hoger bedrag mogelijk maar wel ter beoordeling van het bestuur.

Het bestuur van Hengelsportvereniging Binnenmaas

22 oktober 2017