Stem op onze club bij Rabobank Clubkas Campagne

Donderdag, 6 juli 2017

Rabobank Het Haringvliet gaat ook dit jaar de Rabobank Clubkas Campagne inzetten als dé manier voor vereniging en stichtingen om geld in te zamelen voor hun clubkas. Ook onze club doet mee aan de clubkasactie van de Rabobank. Helpt u onze clubkas aan te vullen?

Stemmen nodig

Leden van Rabobank Het Haringvliet kunnen tussen 1 en 30 september stemmen op de club, die naar hun idee een extraatje verdient. Elk lid mag drie stemmen uitbrengen, waarvan maximaal 2 op dezelfde club. Hoe meer leden van de bank op onze club stemmen, hoe hoger het bedrag dat de Rabobank dit najaar op onze rekening stort.
Dus stem op ons!

Steun onze clubkas

Ben jij klant bij en ook lid van Rabobank Het Haringvliet? Stem dan in september op onze club en steun daarmee onze clubkas! Als lid krijg je rond 1 september een stemcode toegestuurd van de Rabobank. Hiermee kun je op onze club stemmen via www.rabobank.nl/hhv

Wil je meer weten over de Clubkas Campagne of over het lidmaatschap van Rabobank Het Haringvliet? Kijk dan op www.rabobank.nl/hhv