Het laatste verenigingsnieuws

Vismeester Lloyd

publicatiedatum: Donderdag, 19 oktober 2017

Het bestuur van de HSV Binnenmaas feliciteert Lloyd Tjin A Kiem met het behalen van het certificaat Vismeester bij Sportvisserij Nederland.

Gezocht versterking voor ons haventeam!

publicatiedatum: Donderdag, 19 oktober 2017

Wij zijn dringend op zoek naar een havenmeester voor de versterking van ons haventeam Westmaas.

Bram Bokkers Vissende Globetrotter en Beroepsfotograaf

publicatiedatum: Donderdag, 12 oktober 2017

Op woensdag 8 november 2017 hebben wij een leuke avond weten vast te leggen voor de hele vereniging. De vissende fotograaf en wereldreiziger Bram Bokkers komt vertellen over meerdere wereldbestemmingen aangevuld met prachtige foto's en verhalen. De deur gaat open rond 19:15 uur en de presentatie start circa 20:00 uur.

Aanmelding gesloten Derde hengelvergunning 2018

publicatiedatum: Zondag, 1 oktober 2017

Mede dankzij de inzet van de karpercommissie hebben we van het huidige bestuur toestemming gekregen om voor het jaar 2018 en met een looptijd van een jaar een proefperiode voor een derde hengel vergunning. Omdat dit een proefjaar betreft zullen er maar een X aantal vergunningen beschikbaar komen!

Geslaagde Verenigingsdag 2017

publicatiedatum: Donderdag, 31 augustus 2017

Het weer werkte zeker mee. Met de zon al heerlijk schijnend over het water van de Binnenmaas vaarden 28 wedstrijdvissers kort voor de start van de wedstrijd de Binnenmaas op. Het werd een zon overgoten dag met weinig tot geen wind.

Gratis Jeugdvergunning

publicatiedatum: Woensdag, 23 augustus 2017

Als je nog géén 14 jaar bent (peildatum 1 januari) dan kun je in veel wateren binnen de bebouwde kom van hengelsportvereniging Binnenmaas gratis vissen. Dan kun je gratis een jeugdvergunning bij onze vereniging aanvragen, uitprinten en binnen 10 minuten kun je aan de waterkant zitten!

JEUGD GEZOCHT

publicatiedatum: Vrijdag, 7 juli 2017

De karpercomissie van HSV Binnenmaas (in en rondom de Hoeksche Waard) is op zoek naar jeugdige leden om aan diverse activiteiten mee te doen. Het gaat om bijvoorbeeld RIG clinics door bekende karpervissers, karperwedstrijden en nog veel meer!

Federatief nieuws

Welkom

HSV Binnenmaas is een hengelsportvereniging die is ontstaan uit een fusie tussen de hengelsportverenigingen uit Westmaas, Maasdam en Puttershoek. Het grootste viswater van onze vereniging is de Binnenbedijkte Maas, ook wel Binnenmaas genoemd.

Normaal HTML Voorbeeld DIV