Het laatste verenigingsnieuws

Start kant avondwedstrijden

publicatiedatum: Vrijdag, 16 juni 2017

Dit jaar hebben starten we voor het eerste met het vissen vanaf de kant. Deze competitie bestaat uit 6 avondwedstrijden.

Visles Basisschool De Schelf

publicatiedatum: Dinsdag, 13 juni 2017

Op donderdag 8 juni 2017, kregen de leerlingen van groep 8 van basisschool OBS De Schelf uit 's Gravendeel, hun eerste visles van een professionele VISmeester van Sportvisserij Zuidwest Nederland. Daarna mochten zij, onder toezicht van VIScoachen van de HSV Binnenmaas, een hengeltje uitgooien. Dit vond plaats in het water "De Kreek" gelegen aan de Zuid Voorstraat te 's Gravendeel.

Gezocht Grindtegels !

publicatiedatum: Dinsdag, 6 juni 2017

Hierbij wil ik een ieder vragen of hij/zij nog eventueel grindtegels van het formaat 50 x 50 over hebben voor onze vereniging. Deze komen wij dan zelf ophalen.

Krokodillen in natuurgebied Binnenmaas

publicatiedatum: Woensdag, 31 mei 2017

De gemeente Binnenmaas heeft een deel van een natuurgebied afgesloten, omdat er mogelijk krokodillen voorkomen. Iemand heeft in het buitendijkse gebied nabij Puttershoek 'twee krokodilachtige reptielen' gezien.

Welkom

HSV Binnenmaas is een nieuwe hengelsportvereniging die is ontstaan uit een fusie tussen de hengelsportverenigingen uit Westmaas, Maasdam en Puttershoek. Het grootste viswater van onze vereniging is de Binnenbedijkte Maas, ook wel Binnenmaas genoemd.